30/5 -09

en helkväll igår när firandet av lina gick av stapeln! det var riktigt trevligt. hoppas hon hade en trevlig kväll också! hehe :)

det är väldigt, väldigt varmt ute. som en spisplatta ute på altanen och nu när vi har katterna här går det inte att ha altandörren öppen. men dom är så söta så jag är inte sur. hade jag kunnat hade jag haft kvar nena hela tiden här. hon är så söt! :)
nu ska jag hjälpa mamma lite. vi får besök ikväll så hon håller på som en galning i köket. hörs!

10 daar kvar!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Oj, har ni fått katter igen!? Akut eller? Hur länge stannar dom då?

2009-05-30 @ 15:13:17
URL: http://neverseenthelightofday.blogspot.com
Postat av: lina

jag hade en trevlig kväll.

det kan du slå dig i backen på! ;)

2009-05-31 @ 00:57:56
URL: http://dalimania.blogg.se/
Postat av: farmor

Hej, blir glad om du hör av dej, vill gärna veta när bröllopet blir. Visst vet du att farfar är din gudfar? Vet du att man kan ringa via internett med web-kamera? Fråga inte hur men det lär vara gratis och så kan man sända bilder samtidigt, skall höra med Kaj om han vet hur.

2009-05-31 @ 20:10:39
Postat av: farmor

Kolla E-mail

2009-06-01 @ 09:51:19
Postat av: farmor

Hej säg till mor att hon skall titta på sina mail

2009-06-03 @ 19:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0