19/5 -09

mamma, mormor och jag var iväg och spenderade pengar idag. lite blommor, mat och nya sängkläder. jag har varit duktig och städat på rummet samt rensat garderoben, vilket kommer att behövas då den om 3 veckor blir smockfull! byta sängkläder gör jag en annan dag. ska snart iväg till lina och se nästa avsnitt av OTH.

drömmer mig bort hela tiden, sitter med ett fånleende på läpparna och är allmänt okontaktbar. jag har aldrig varit lyckligare! men det kommer bli mycket att göra under tre månader. det är mycket som ska planeras, många kortare turer och även lite längre. kanske blir det en snabbvisit till tyskland, who knows.

nu ska jag hoppa in i bilen. vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej vännen!

När ska vi ses? Snart tycker jag!

Kram!

2009-05-20 @ 09:09:54
URL: http://plumpis.blogg.se/
Postat av: lina

du var jäkligt snygg på den bilden :)

2009-05-24 @ 17:36:19
URL: http://dalimania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0