6/2 -09

ändrade dagsrytm idag. klev upp redan kl 9, en det var för att äta frukost hos familjen. antar att vi går tillbaka till den gamla redan imorgon. jag menar, hur skönt är det inte att sova länge länge på morgonen? synd bara att han har en tendens att roffa åt sig hela täcket. sen har acn i sovrummet lagt av så det ärganska kallt. vaknade mitt i natten av att jag frös som attan. tittar över på murat och ser hur han sover sött men HELA täcket runt sig (ett sånt där dubbeltäcke). inte går det att väcka han heller utan med våld drog jag åt mig min del, kanske lite mer, och det enda som kom från honom var lite grymtande. herregud! karlar alltså! ska synda mig att somna senare ikväll och dra åt mig hela täcket jag. då får han se på frysa!
annars händer faktisk tinte så mycket här. det lullar på i sinvanliga takt. träffade kenan i går (?) och pratade lite löst om att vi ska träffas på lördag. ska se vad som är planerat. jag vet ju som sagt ingenting utan helt plötsligt ska vi iväg någonstans!
iag var det verkligen sommarfeeling. det var varmt och mysigt på balkongen och solen sken från klarblå himmel. konstigt att sitta där och svettas och samtidigt få sms hemifrån att det är snöstorm och kallt.. hm.. tror jag gillar det här vädret bättre, även om vintern hemma är fin.
näe nu är det dags för tuskiska tvprogram adanali.

Kommentarer
Postat av: Linnea

vad är det jag hör erika? bröllop?? Ska jag personligen komma och hämta dig? Erika tänk efter! Ett förlovning är en förlovning, men erika att gifta sig! Ni känner ju knappt varandra, snälla tänk!

2009-02-09 @ 10:53:17
Postat av: mamma

Hej gumman, har skickat några recept på mejlen. Allt bra hemma.Hälsa alla

Skriv några rader på mejlen ibland??? Tack för kortet, ny bakgrundsbild i tfn

2009-02-10 @ 12:21:06
Postat av: farmor

Har du försvunnit? Inget på blogg, inga svar på e-mail. Är det bara kärleksnätter?

2009-02-12 @ 17:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0