28/2 -09

kul att klockan är halv 4 (halv 3 hemma) och jag har fortfarande inte fåt tupp murat u sängen så vi kan äta frukost. DET MÅSTE bli ändring på detta inom kort! imorgon ska jag vakna kl 9 och om jag inte får upp muat då, då blir det vattenglas i ansiktet!
hör och häpna, det är sol idag! kanske ska se om jag kan få med mig honom på en prommis eter "frukosten", men med min otur så har det väl börjat regna innan dess. aja, ett sista försök att väcka monstret. annars blir det vattenglaset :P
uppdaerar mera sen.

Kommentarer
Postat av: johanna

du borde väcka med lite morgonsex ;)

2009-02-28 @ 23:49:26
URL: http://yohama.blogg.se/
Postat av: farmor

Ja om ni skall ha familj och något att äta och dricka så kan ju inte Murat sova hela dagar om han inte jobbar på natten.

Vilket familjeliv, karlen sover och kvinnan försörjer honom. OJ, jo det är nog bra för ....? Ja vem?

Du kan väl gå ut i solen själv? Låt honom sova och njut av livet, vi längtar efter DEJ.

2009-03-01 @ 15:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0