24/2 -09

det är fettisdag idag! jag vill ha semlor! gaaaah! hade jag haft ugn här så skullejag banne mig sätta igång och baka. så sugen är jag!
inte kan jag gå tll familjen heller och sätta igån, då skulle deras förhoppningar stiga och sen kanske det bara blir pannkaka av allt... plus att jag aldrig kommer kunna förklara vad madelmassa är...
såå... jag får väl sitta här och knapra på några kex. jag är så jäkla onyttig. igår när murat var iväg och tränade så satte jag i mig masa onyttigheter. kommer dock aldrig att berätta det för lina igen då hon inte var sen att påpeka detta för han när han kom hem igen... tack! :)nu har han gått iväg igen. blir borta kanske en timma eller två. han skulle prata lite med han som äger gymmet och snacka till sig några extra dagar. 3 dagar i veckan en timme om dagen i tre månader för 250 lira. han vill vara där mera dagar så vi får väl se om han är på bra eller dåligt humör när han kommer hem. sen ska han ringa till dom jävlarna som har hand om acn också. det här går ju inte. har sovit med dubbla byxor, dubbla tröjor och dubbla täcken. ändå frysigt. det kan faktiskt tro det eller ej bli riktigt kallt om nätterna! 
har försökt att vända på vår dyngsrytm men det verkar omöjligt. kleb upp kl 2 idag. inte bra! måste se till att vi vakar i god tid imorgon!
pratade med violeta igårp åmsn, gud vad det var längesen jag pratade med henne! det var roligt!
saknar er där hemma. det känns osm jag varit borta ett helt år.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0