22/2 -09

det blev aldrig att åka iväg till gaziantep. vi stannade kvar hemma istället. och lika skönt är det faktiskt.
hade ett allvarligt snack med murat igår och nu är allt löst. fan, han gör så jag älskar honom mer och mer. och varje dag bevisar han det på ngt nytt sätt. han är min. bara min, och det är klart nu.
har nyss vaknat (vet att det är sent) och har precis börjat med frukosten. nu hörajag att teet kokar för fullt. måste gå och kolla. ska väcka murat också så han springer ner och köper bröd. stackaren har så ont i ena axeln att han knappt har sovit inatt. lite frukost sen får han sova igen om han vill.  det ska dock inte jag. jag måste maila min lärare. har ju inte böckerna än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0