2/2 -09

februari och här är jag!
sorry för dålig uppdatering men internet låg nere en vecka och inte förrän idag som vi fått igen det. knske lika bra då det varit mycket att göra just nu. mat, klänning, fest, besök av mamma och pappa.
ja, på tal om dom. visst kom dom i fredags! alla visste utom jag! herregud! jag fick en sådan chock att jag grinade som ett litet barn. helt otroligt. och att murat kunde hålla det! det var skönt att dom kom. inte bara för att träffa dom men också för att få ha dom med på förlovningen.
festen var underbar! så mycket folk och alla var glada och dansade!  till och med pappa, och dom som känner honom vet att han har noll taktkänsla. men han gjorde det riktigt bra. och mamma hon fick en ny kompis :)
ringarna är jättefina och vilken grej dom gör härnere för en förlovning. hörde att bröllopet håller på i 3 dagar. men det väntar vi nog med ett tag.
hej hej hallå? jag kan inte se kommentarena? och var gödkänner jag dom? skicka ett mail!
hoppas ni har det bra hemma. jag har det bättre än jag trodde var möjligt!

Kommentarer
Postat av: lina

ett tips: låt alla kommentera.

modererad blogg är bara löjligt. :P

det är alltid nån som skriver enstaka elaka saker. speciellt om man är ihop med en turk. bland annat emma har fått elaka kommentarer nyligen.



...har det baaaaaaaara bra hemma...

2009-02-03 @ 08:26:23
URL: http://dalimania.blogg.se/
Postat av: lina

ps. gulligt att ni redan börjat prata om bröllopet. :O

2009-02-03 @ 08:26:44
URL: http://dalimania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0