19/2 -09

snart fredag och snart adanali. :) mitt nya favoritprogram. det som jag delar med säkert hundratusentals andra turkar. även fast jag knappt förstår ngt (lite mer nu kanske än första veckan) så är det spännande!
sen fick jag och murat se recep ivedik 2 igår innan vi gick och la oss. komik!
det verkar som det bär av till gaziantep imorgon. (shit, då missar jag nog adanali, tur att de går i repris typ 3 ggr) så det blir spännande. dom säger att det är hundra gånger finare än sverige, men jag undrar jag om det kan slå bobacken? knappast! i alla fall så ska pappan dit och dom har bjudit med oss. "bara" 9 timmar med bil. vi får se hur vi gör. vi pratade lite löst om det igår.
lite sur är jag att det inte går att ladda upp bilder här på bloggen? whats wrong?
nu ska jag göra klart frukosten som jag höll på med (jag vet, klockan är mycket och det är inte dags för frukost. men för oss är det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0