17/2 -09

fick just en chock. en kompis har börjat göra porr? var är denna världen på väg någonstans? herregud!

idag har det inte h'nt mycket mer än att jag har börjat lite smått med skolan. undrar dock hur det ska gå nä rjag inte har några böcker. kollade upp lite vad som händer nästa vecka och det är verkligen en hård start. och det håller visst på i det tempot i 20 veckor framöver. welcome to school.
sitter mest och väntar på att anna ska ringa. och äntligen få prata lite svenska, även om jag har gjort det med mamma lite nu och då här på slutet. lite trassel med alla papper men det verkar lösa sig. och det blev ingen resa till ankara. vilket känns skönt då verklien alla pengar skulle gå åt till det.
murat har gått och lagt sig, han har lite huvudvärk idag, tror det kommer lite från hans pappa då han är på honom somen skållad hund. han börjar jobba fulltid om 10 dagar så han vill ha allting klart innan dess. men som tidigare sagt löser det sig nog. funderar på att sova jag med. men jag väntar ju på ett samtal.
annars löper allt på som vanligt här nere. det är fortfarande lite kallt (ok,inte om hemma då, men i alla fall) och det regnar och åskar på nätterna. vaknar av det ibland. det blir alldeles ljust i sovrummet och sen låter det som att himlen ska braka ner på oss.
imorgon betalar vi för en månad till. så för er som undrar så blir jag kvar ett tag till.
saknar er alla.
kramar

Kommentarer
Postat av: johanna

Vad är det du ska plugga? kram

2009-02-18 @ 12:41:49
URL: http://yohama.blogg.se/
Postat av: johanna

Okej.. men du är ju duktig på engelska så det kommer nog gå prima :) Men är det gymnasiekurser eller universitets? Jag läser fortfarande upp mina jävla komvuxkurser..samhäll b nu och jag suger lite. ska skriva uppsats om turkiets väg t EU. Annars allt ok! du verkar må bra :D när ska du ut med emelie o fanny?! krraam

2009-02-18 @ 13:06:21
URL: http://yohama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0