4/4 -09

har nyss vaknat. somnade nog närmare kl 7 imorse. pappa hade pokerkväll i bygde och jag hade lovat att hämta honom. kl 1 fick jag ett meddelande att han inte behövde hämtning att han skulle slagga där( stavningen i det sms:et var dock inget som svenskalärare skulle hejaa över!) så jag och lina gick och la oss. men sen ringde han vid halv 4 och ja, varken jag eller lina hade somnat! så det var att dra iväg mot bygde. pappa den galningen hade börjat gå mot stan, mitt i natten! och hade kommit en bra bit innan vi var framme. sen hem. och kunde inte somna. skrattade som galningar åt katterna, minnen, och namn(!) hahah! så mycket har jag inte skrattat på länge!
mycket skratt under gårdagen. och vissa skratt riktades åt.. ja hur ska jag säga? i alla fall så är det synd om amanda. skrattade så vi fick ont i magen. jag vet hur du känner nu mamma.
pratade med murat igår, herregud vad jag saknar honom. nu får vi bara hålla tummarna att allt ska gå snabbt och smärtfritt!

i dag är planerna att åka ner på stan. popshop, village kanske expo också. sen blir det en sväng på godishuset (snus till linus) och lite matköp. betyder det att vi ska laga mat ikväll(med vi menar jag JAG...)
later.

Kommentarer
Postat av: farmor

Det var kul och intresant att läsa beskrivningen av dig själv, skall se om jag kan skriva av listan och se vad vi svarar lika på, en hel del kan jag tro. Du skall sklla på pappa för att han gav sig ut på E4:an mitt i natten UTAN reflexer, det hade kunnat gå illa och vi vill ju ha kvar honom ett bra tag till.

2009-04-06 @ 13:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0