22/4 -09

har suttit i kanske två timmar. är klar med allt. bara det där förbannade talet då men jag ska ringa henne till veckan så det blir gjort också. känns riktigt skönt!
ikväll ska jagh och lina iväg och sola igen. hade glömt bort hur skönt det var. ett tag gjorde jag det flera gånger i veckan vilket jag hoppas ska tas upp nu igen. sen får ju gärna mamma fixa det d'r kortet så vi kommer in på gymmet. hallå? det är ju snart dags för beach 2009! gäller att komma i form ju.
pratade lite kort med murat igår. nu har båten kommit tilla lanya och även om jag inte är superglad att han jobbar på båten så är det ju bara för ett litet tag. tanken är ju att han ska komma hit. men jag vågar inte hoppas. jag tar en dag i taget istället. men jag saknar han grymt mycket och vill inget hellre än att åka ner. man kanske ska ta sig en funderare...
ska nog unna mig med att läsa lite i min bok nu. steig larsson är jäkligt bra. hade inte riktigt förstått grjen med honom innan men nu vet jag precis vad folk pratar om. kanon!

Kommentarer
Postat av: johanna

ok, har det gått bra med engelskan? blir det ngt mvg? ;) jag läser svenska b nu. ska läsa spanska snart :) allt är helt okaj med mig, planer på att åka till barcelona om ett tag. tror jag är done med alanya nu. allt bra med dig? jobbigt att vara ifrån murat förstår jag. när får ni veta om han får visum då? har ni sökt 3 mån eller uppehållstillstånd? kram

2009-04-22 @ 15:42:56
URL: http://yohama.blogg.se/
Postat av: Emilia

Vare sig det är turistvisum eller uppehållstillstånd behöver du inte oroa dig, senaste året känner jag ca 10 stycken som fått hit sina turkiska killar, gifta och ogifta, och själv har min egna turk vart här i 8 månader snart :) så dont you worry, och lycka till! :)

2009-04-22 @ 20:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0