21/4 -09

ja, idgär är det stora dagen för mig att plugga. men jag är inte riktigt på g än. jag vet att det går snabbt bara jag sätter mig ner och börjar, men man ska ju börja också. anyway. jag har flera dagar på mig. kan börja senare idag.
ska nog ringa anna också, om jag inte misstar mig så är hon ledig idag och då passar det ju att fördriva en timma med henne.
lina jobbar och katterna är jobbiga. men söta. zlatan är sötast men det har att göra med att svampis är lite jobbig. lina glömde stänga dörren till sovrummet imorse med den påföljden att zlatan och svampis hoppade på mig vid 9 kanske. men lika bra är det. varför sova bort hela dagen.
och vad tusan ska det bli för middag idag?

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej! Vad pluggar du nu? Jag veet, dte är svårt att komma igång ;) hoppas allt är bra .

2009-04-21 @ 15:27:39
URL: http://yohama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0