18/4 -09

ikväll drar vi kosan norrut, mot bygdeå. lena har femtioårsfest och jag och lina ska hjälpa till med servering och disken. livemusik ska det vara och lina hoppas nog att det är måns som spelar, vilket skulle vara ganska komsikt, men knappast troligt.
har hunnit klart med ett par sockar nu men jag vet inte om jag kan ge bort dom. dom blev inte så bra. lite slappa i mudden och ja, dom jag hålle rpå med nu blir nog bättre. får se till slutet om jag ids göra ett par till då tar jag första paren till mig själv.
murat fick papperna igår. men ja, dum osm han var skrev han ju fel på det papperet han ska skriva på. tur att det finns att få tag på på nätet. har maila iväg ett nytt och sagt åt honom hur han ska skriva. det är inte lätt att vara turk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0