7/10 -08

det är inte varje dag som man blir kallad ängel. bäst att suga åt sig allt.
pappa halit är ju bara för härlig. ringde murat igår och det var han som svarade. han bara skriker rätt ut: "EEEEERIKAAA!" sen blir det lite kärleksförklaringar i 5-10 min och efter det är det murats tur att prata. det var då han berättade att pappan tycker jag är en ängel, att han hade studerat mig och sett att jag är en genomgod människa som inte har något svart inom mig. och att murat är välsignad. det är ju bara tacka och ta emot.
ja, jag blev på lite bättre humör igår kväll efter samtalet, under samtalet. och på ännu bättre humör när jag märkte att en timmas samtal bara gick på 58 kr. i love halebop!
i alla fall så pratade vi lite om när jag ska åka ner igen, och nu ser det ut precis som jag har tänkt, efter nyår. det är bara att hoppas på att 3 månader går snabbt nu. jag vill inte ha en till dag som gårdagen. det sög verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0