6/10 -08

jag har en dålig dag idag. känner inte för nånting, samtidigt som jag är rastlös som fan. varför jobbar alla jag känner? jag kan ju heller inte hitta på något ikväll. mest av allt är det bara jobbigt just nu. kan ha mycket att göra med mitt för tillfället dåliga humör.
nada pengar.
ingen livsglädje.
tråkigt väder.
ensam hemma.
idétorka.
såg ett jobb på internet som jag verkligen fastnade för. men det funkar inte riktigt nu. jag vet ju vad jag ska göra efter nyår. det är bara dom där tre månaderna innan avresa som jag måste aktivera mig i något. frågan är vad?
tur, om man nu kan kalla det för det, är ju att jag får börja jobba på onsdag. då börjar det rulla på och veckorna kommer avlösa varandra. förhoppningsvis i en rasande takt. även pengarna. förhoppningsvis. och dom kommer behövas.

i wanna be your rainbow...

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej kott. kom in på din blogg på något sätt nu :) ja jag sitter vid datorn och läser bloggar. så mycket liv har jag sen jag kom hem! illa :P jag förstår dig om det där med dåligt humör, rastlös men inte känna för att göra något osv. Det är fan inte lätt att va i Sverige ibland. Vi får peppa upp oss, ha det bra kram!

2008-10-06 @ 23:38:58
URL: http://yohama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0