26/10 -08

jag har jobbat idag, hela dagen. och faktiskt så var jag inte en timma tidigt på jobbet utan jag hade kommit ihåg att ställa om klockan. plus att jag fick igång bilen vilket jag var osäker på inatt (låg och tänkte på regnet och att bilen blir sur och inte vill starta) med påföljden att jag inte fick mycket sömn.
väl på jobbet ville inte pumparna starta, det var nått knas med stationsdatorn så jag fick ju lov att ringa och väcka chefen. tur att han var på bra humör idag. när martin sen kom flög bara tiden iväg, det är kul att jobba med han, man kan skämta.
var hem en snabbis och käkade lite och pratade med mamma (ja, jag har saknat dom även om dom bara var borta en helg. men jag var väldigt ensam framför tvn.)
tillbaka på jobbet och martin bytte till vinterskor på poppen (bilen) och pratade bort lite tid med en av stammisarna.

det stora pluset idag är att jag ahr pratat med emelie, det är sjukt att man kan sakna nån så mycket som jag har saknat henne! är glad att du är hemma syster! nu kan jag prata med dig hur mycket jag vill!
det negativa idag är vädret. det är kallt och regnigt. det gillar vi inte. (sen att mamma åker till mitt andra hem imorgon (alanya) gör det inte bättre.)
imorgon blir det shopping, hejdå lönen!


Kommentarer
Postat av: Laura

Tack så mycket för ditt svar på den lilla enkäten i min blogg! :) Jo, jag tror till och med att jag har tittat in här någon gång med, och jag har sett dina bilder på pixbox med. :) Man känner till nästan alla "Turkiet-tjejer" nu. :P



2008-10-26 @ 21:39:30
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Fanny

den är jobbig. på ett solarium hemma i avesta så kan man välja att dom sprutar aromavatten på en lite då och då under solningen. då luktar man gott. :D

2008-10-28 @ 17:19:29
URL: http://fmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0