13/10 -08

vaknade kl. 11 och förbannade mig själv varför jag vaknar så tidigt. varför inte sova bort hela dagen och vakna där vid 15? då jag liks ska jobba kväll.
hade en riktigt bra kväll på jobbet. kunderna var trevliga och en av stammisarna blev glad att jag var hemma igen. att han äntligen skulle få se en glad människa på macken. hoppas bara nu att jag kom ihåg allt som har med stängningen att göra, ha rinte stängt på säkert 3 månader.
pratade med anna på vägen hem så vi får väl se om jag får ett samtal från andra sidan jorden :D hehe, kan ju vara roligt kanske, så länge inte jag behöver ringa tillbaka!
sen pratade jag en snabbis med gulle också. han är ju bara för söt! me love ya!
oh, sen skickade anna en massa låtar till mig också, så nu kan jag sitta uppe hela natten och lyssna.

fick jackan idag, men jag är inte säker på att jag gillar den, om den passar och om färgen är ok. ska höra med mamma imorgon vad hon tycker (det är ju faktiskt hon som betalar den).

Kommentarer
Postat av: anna

hahahah! fan vad kul, i'm excited!

2008-10-13 @ 23:51:14
URL: http://mividaloca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0