9/12 -08


bion igår var det bästa på länge. twilight! vilken film! den ser jag gärna igen, och igen. ibörjan var han mest bara konstig, men han blev ju riktigt snygg efter ett tag. och tjejen, hon såg bara kåt ut hela tiden. ska se om nicke kan ladda ner den.
pratade lite med m igår också. han får mig verkligen att må bra. och skratta. skratta åt de där sakerna som ingen annan förstår eller ens Skulle förstå. och nu är det ju inte länge tills jag får träffa han igen. vilket känns bra. (lina, jag behöver prata med dig, finns ngt personligt som jag inte kan skriva av mig här.)
har inte hört något från farmor idag, men kanske är det lite för jobbigt för henne just nu. jag väntar till imorgon och om jag inte hör något så ringer jag henne.
annars är det inte mycket som händer. jag har fortfarande ont i ryggen men jag åker nog inte till kotknackaren idag. SÅ ont har jag inte. jag får helt enkelt ta det lugnt ikväll och imorgon sen får jag se hur det känns på torsdag när jag ska jobba. hehe får säga till torbjörn att jag måste ta det lugnt. och ta rätt skor på mig!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej vad kul att du hittade till min bogg... Japp jag åker i feb och kommer väl också stanna på obestämd tid men planerar att åka hem i dec och fira jul sen får man se. Är det samma sak som för mig att det är kärleken som lockar? Har du några planer på att jobba eller så... Ha det bra! kram

2008-12-09 @ 19:11:32
URL: http://metrobloggen.se/elinstweety
Postat av: Johanna

Hahah jaså det har du hört jag har inte testat och det förblir nog så ;) jag har inte sett ngn snygg turist här en , men förhoppningsvis blir det bättre på den fronten när vi åker till party-phuket till helgen! hoppas allt är bra med dig! nu är du inte här och slår mig i brunhet :p

2008-12-10 @ 10:20:22
URL: http://yohama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0