5/12 -08

det är idol ikväll. och tyvärr får jag bryta en gammal vana. vad är idol om man inte får se det med lina med massa kaffe och skratt?
inget kan dock klå förra veckan och det hysteriska fanet. herregud. hoppas, hoppas verkligen att alice åker ut ikväll. hon har tappat så mycket. har väl aldrig direkt tyckt om henne men robin kan sjunga så jag håller mer på han än alice.
Kevin dock, haha han är så söt. men han kommer vinna, eller? kollade lite klipp på hemsidan när lina väntade på att håret skulle fixas, "jag är ingen robot" "jag var så där stolt" hehe han är bra söt alltså!
på tal om söt. har jag berättat hur söt våran lånekisse är eller? nu har hon dock gjort tomten till invalid då ena armen är avsluten, benen är på väg. men hon tycker fortfarand eom den. den är ju hennes barn.
och på tal om barn, det var det stora samtalsämnet i gårdagens samtal till +90. haha!

dagens: JAG TRÄFFADE REHNMAN!

snart.. idol.

Kommentarer
Postat av: lina

pratar ni om barn nu också? :O haha. blir uj lite rädd här på osten 4 nu alltså. heh.



nu ska jag gå och köpa kebab. och chips. mmmm :) bakis idag...

2008-12-06 @ 11:07:28
URL: http://dalimania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0