26/12 -08

idag träffade jag magda. vi tog en sväng på stan, dumma oss med tanke på hur mycket folk det var. heergud? har inte folk annat för sig än att gå på mellandagsrean?
det var trevligt att träffa magda i alla fall. hoppas verkligen att det hinner bli en gång till, men det är lite körigt med att få tiden att räcka till. och hon den fulingen som åker iväg den 5:e.
jag saknar faktiskt lina också, ingen att spontanbesöka. men hon kommer ju hem snart. och på måndag ska vi ha vinkväll.
fyndade ett par jeans på rean i af. har sagt åt mig själv på skarpen att bara byxor ska inhandlas på rean. har akut brist på den. tröjor till förbannelse men hyllan med byxor i garderoben är i stort sett tom. hittade en klocka till murat också. fick tipset av mutlu att det skulle vara en bra present. och han har ju faktiskt sagt att han ville ha en sån. hoppas bara han gillar den, annars får han bära den i alla fall!
till sila och bathuan blir det ju inte svårt att handla ngt men till hulya. herregud! sen får ju fahtma och halit en ja, vad heter det? i alla fall en grej till köket och jag hittar en som inte är alltför klumpig. ska ju faktiskt kånka den på flygplan och flygplatser. och på tal om flygplan. varför går det inte att hitta billiga biljetter utan mellanlandningar runt om i hela europa? får bli den som går på 2000 (inte billigt) där jag känner till flygplats och där jag inte behöver checka in och ur bagaget i omgångar.
det börjar dra ihop sig nu och jag är faktiskt mer nervös nu än jag har varit förut. varför? jag menar, det är ju snart dags att packa, jag som brukar vara ute i väldigt god tid har inte ens tagit in väskan och provpackat...
och på tal om packa, emelie åker idag/natt den lilla skurken, synd bara att hon hinner hem innan jag åker. bajs.
nyår då?

Kommentarer
Postat av: lina

Jag hittade inget till dig idag. :(

Ska leta imorgon istället. Godnatt.

2008-12-26 @ 22:53:21
URL: http://dalimania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0