13/12 -08

jobbat med peter idag.
sen kom linnea förbi ett tag. satt och pratade med henne.
sen ringde lina och hon drack efes. varför liksom? kunde inte jag också få smaka? får ta en turkiethelge med henne innan jag åker.
mycket som ska hinnas dock. anna ska komma ner och det ska hinnas vara julafton (plus alla bestyr till det) och nyår.
sen alla dessa småsaker som ska fixas. tur att jag är lite ledig till veckan så jag hinner med lite i alla fall.
ananrs är det ju hemskt. sitter hemma en lördagkväll ensam och har inget att göra. herregud vilket liv man har. hur kunde det bli så?
igår var jag inte pepp på att göra nått men jävlar ikväll. skulle inte tacka nej till en fest. absolut inte. istället sitter jag här och lyssnar på deppmusik och mår lite halvkasst (psykiskt, inte fysiskt).
antar att jag får roa mig med något. typ läsa meningslösa bloggar(läs: linda rosing, carolina gynning, blondinbella) och skratta lite.
blir nog ett samtal till +90 och till ANNA.

Kommentarer
Postat av: lina

kottis! du skulle hängt med mig igår!

jag var hos madde. kände inte nån. men det var kul!

fast jag motionerade alldeles för mkt... promenerade flera km. och nu har jag huvudvärk. ska vi ses?

2008-12-14 @ 12:33:52
URL: http://dalimania.blogg.se/
Postat av: Fanny

och jag tycker om dig också.!

2008-12-14 @ 22:54:26
URL: http://fmattsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kotten när åker du ner? Kram!

2008-12-23 @ 14:40:56
URL: http://yohama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0