8/8 -08

GRATTIS KENAN! (inte för att han läser min blogg men i alla fall.)
har bara en och en halv timma kvar på slaveriet. sen får jag gå hem. men det har varit en helt ok dag. har jobbat med mamma, eller jobba är kanske att ta i, jag har kollat på osinvigningen på webbtv. satt och väntade på sverige, typiskt att dom var det 185:e landet som gick in. varför inte ta länderna i bokstavsordning? aja, skit samma, egentligen bryr jag mig inte om os. det är skit att dom ska vara i kina.
anyway, change of subject. emma åker till alanya imorgon. jag avundas henne lite, men bara lite. tycker det är rba att jag åker med anna. vi behöver varandra (haha rimmar gör jag också, anna, varandra) för att lugna ner oss. hade lite nervpirr igår när jag pratade med en av stammisarna. då kom det liksom över mig att jag ska åka snart jag med, även om jag har 2 veckor kvar.
har fortfarande lite kvar att göra/inhandla innan jag är fit for fight. måste dra mig förbi på expert och kolla digitalkamera. vilket känns helt ok nu när skatteåterbäringen äntligen har kommit (prisa gud, här kommer skatteåterbäringen!!!).
hihi, engelsmän, dom har härlig dialekt dom :) inte alltid dom kommer in på jobbet, men två fina pojkar var inne nyss. kanske man skulle dra sig dit istället för alanya? eller vad säger du anna? slippa apan?
blir mer och mer peppad på att dra till miami efter jul/nyår. jobbar häcken av mig hemma och sen sticka. skulle vara superskönt. träffa glader igen och se hur allt är med han och där han bor nu. får väl se om erbjudandet fortfarande består när jag kommer hem från alanya.
over and out

Kommentarer
Postat av: anna

haha, du just nu skulle det kännas jäkligt skönt och slippa apan! men vi måste dra ner och se vad som händer, england som plan B kanske?;)

vi får peppa och lugna varandra, det kommer bli skit bra!

babe, 14 dagar tills vi är där... och jag har ingen väska.

2008-08-09 @ 13:42:07
URL: http://mividaloca.blogg.se/
Postat av: Emma

Du kan ju alltid fraga efter markus ;)

2008-08-09 @ 20:00:14
URL: http://emmakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0