7/8 -08

det tar sig. nu är det inte länge kvar. vilket känns bra, och nervöst. dumma emma som ger mig nervpirr.. pratade med murat igår. nu har han slutat på båten. fan, jag som ville åka varje dag :P anyway, så just nu jobbar han ingenstans. hoppas verkligen att han fixat jobb innan jag kommer ner. men turkarna är ju snabba på att hitta nytt. 
packade lite igår med. det blir mer och mer grejer i väskan och efter lite eftertanke så tror jag den kommer bli proppis. 

mitt jobb suger, verkligen suger! jag hatar det! varför ska vi öppna kl 6 på morgonen? det är plågeri att tvinga sig upp på morgonen. snälla, hur skönt hade det inte varit att sova längre idag? (varför är jag för snäll och har svårt för att säga nej) jag som skulle vara ledig idag.
såg schemat för nästa vecka och hej, jag får faktiskt vara ledig några dagar (amazing HA).

ska väl ta tag i städningen nu. uh, gå och sopa och skura golvet. jag skulle aldrig kunna vara städtant. det överlåter jag till min bror. 

Kommentarer
Postat av: queenpeach

morgontider suger! Kolla gäna in min blogg och webshop :D

2008-08-07 @ 06:13:04
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Emma

Du och Anna förstorar mitt nervpirr! Och förresten så är nervpirr bra, typ ibland... Jag VET morgontider suger. Jag skulle nog inte kunna jobba hos er då jag tycker 6.45 är för tidigt.



Gah. nervpirr grad 23.

2008-08-08 @ 12:21:00
URL: http://emmakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0