3/8 -08

herregud! impuls hälsa på anna i övertårneå. bara sådär 40 mil enkel. men det var trevligt! (är trevligt, är ju fortfarande kvar här) ska till ikea senare ocköpa ett badrumsskåp till mamma sen blir det att styra kosan hemmåt för mig och linnea. igår gjorde vi inte så mycket. kom väl fram vid halv 2 och vi hälsade på annas syster (den snällare) och sen åt middag. anna klippte linnea och mig (som linnea sa, jag åkte 40 mil för att klippa mig) och den skulle vi ner på campingen men dom hade stängt. så vi satt nere i gillestugan och pratade till sådär halv 3 kanske. sen såg dom nog att jag var trött och när linnea sa att hon skulle upp så gick vi och la oss.
nu är det bara 20 dagar kvar för mig och anna (samtidigt som jag är avundsjuk på emma som ska åka på lördag så är jag glad att det inte är vi som åker då) skulle inte hinna med allt som är kvar att göra, inte för att det egentligen inte är så mycket. men det känns bra med 20 dagar. torbjörn blev ite sur eller nått när jag berättade att jag skulle åka. han bara ok, då vill du jobba så mycket som möjligt då innan du åker. JA TACK! behöver alla pengar jag kan få. är orolig för mitt kontoutdrag. vågar nog inte titta.
borde köpa mig en digitalkamera. men som sagt har jag ingen aning hur mycket pengar jag har på mitt konto. tur ändå att jag har gratis boende och gratis mat. annars hade pengarna defintivt inte räckt till där nere.

peppad på att köra 40 mil? nej.
peppad på att jobba 6-16 imorgon? nej.
peppad på alanya? JA.

emelie, om du mot förmodan läser det här. jag hoppas, hoppas att du vill prata med mig. du vet vad jag har sagt. och jag hoppas du litar på mig. saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det där med att impulsköra 40 mil är ju lite din grej ;)



Jag är glad att jag börjar bli klar med det mesta nu, men... men men men... jag har upptäckt att jag kommer behöva en hårtork med mig så igår fick jag rumstera om i väskan. Heeh, dock är klar ja.



Tänkte ringa dig men väntar till du är hemma!

2008-08-03 @ 14:14:42
URL: http://emmakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0