29/8 -08

det efterlangtade inlagget eller? har inte sa mycket tid men ska försöka fa med det viktigaste.
jag bor hos murat och hans familj. dom ar jattegulliga aven om jag inte kan prata med silla och bathuan (5 ariga tvillingar), julia (23 arıga storasyster) daremot ar inga problem för hon kan svenska, precis som pappa halit. mamman kan ingen engelska och ingen tyska. men första dagen (alltsa söndag) sa stannade jag hemma nar murat akte pa battur och följde med mamman och handlade pa migros. huxflux star hon dar med ett par nya skor till mig! och av pappan fick jag iförregar en parfym. (murat sager att han aldrig fatt en present av honom bara sadar och darför borde kanna mig omtyckt.) lagenheten ar jattefin och frasch. och nu nar det ar sa varmt som det ar sa sover vi pa balkongen.
har val i alla fall fatt lite farg och ar inte vit langre. har ju faktiskt varit pa 3 batturer. nu ar det ju sa att murat har slutat pa baten, efter ett brak imorse som började om mig sa skallde han ut chefen och drog hem igen.
har traffat de flesta som man borde har nere, men har inte varit ute och festat sa mycket. arligt talat sa vill jag inte det pa samma satt langre. men dom jag vill traffa har jag traffat.
jag ater mycket och ofta och det ar nog en lögn att tjejerna som aker till turkiet blir smala, eller sa har dom inte turkar som föder dom. har fatt smaka sa mycket god mat och alltid, alltid kaffe eller te. sa jag har faktiskt lart mig nu att dricka kaffe.
bortskamd blir man ocksa, behöver inte göra ett skit. knappt plocka undan fran bordet. (dock hjalpte jag till att dammsuga för nan dag sen, men det var nog mer för att stalla in mig hos mamman.)hoppas inte jag blir för vad vid detta, da kan det vara svart att komma hem igen.
det börja kannas lite. och efter vad pappa halit sa vid middagsbordet och i taxin idag blev jag nog lite tagen pa sangen.


Kommentarer
Postat av: lina

ja, när har du tänkt svara på hans fråga? :)

2008-09-01 @ 07:53:15
URL: http://dalimania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0