18/8 -08

ok, varför känner inte jag något? det är sjukt för jag borde ju det, eller?
idag har jag hunnit med mycket. men det har liksom varit 2 dygn för mig. jobbade 1-13. sen åkte jag hem och sov några timmar, vilket gjorde susen. mår mycket bättre nu. sen blev det bara bättre efter 30 minuter i solariet och en varm dusch. åkte förbi hos mormor och morfar och lånade vågen, hade fått för mig att väskan skulle våga mycket, mycket! men det visar sig att den ligger på stadiga 14. så jag kan packa mycket mer! 
nu gäller planering annars kommer dagarna att springa ifrån mig! 
tisdag: bobacken och hälsa på farmoroch farfar. på kvällen kommer lina och sover här.
onsdag: jobb 8-18. 
torsdag: inhandla det sista, packa och plocka ihop tvätten. städa rummet.
fredag: jobb 8-18. på kvällen tvättid. packning av det sista
lördag: alarm kl. 0430. 0700 umeå-arlanda. 1410 arlanda-istanbul. 2210 istanbul-antalya. 2335 framme. 

Kommentarer
Postat av: lina

hej min nya granne.

jag har fått en bostad på ostvägen 157.

vi kommer bo en kort minut ifrån varandra när du beslutar dig för att återvända hem. det blir toppenbra. jag saknar dig. mycket. och värre kommer det bli. stanna inte borta för länge, men njut som fan av läget! hälsa murat!

2008-08-27 @ 12:45:50
URL: http://dalimania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0