17/8 -08

i fredags drack jag. jag blev lite full och det blev linnea med. sofie var nykter och stackars henne. jag och  linnea kan verkligen komma igång med tjattret när vi är lite runda under fötterna. sen kom robert och mattias förbi och hälsade på. linnea blev glad för nu fick hon testkaniner. dom blev så söta i smink ! (bilder finns, men kan fan inte lägga upp dom på bloggen?? kanske lika bra annars blir dom nog inte glada)
han med att shoppa det sista under fredagen också. tack linnea, utan dig hade det nog inte blivit någon väska!
lördagen spenderades i varsin soffa hemma och där vid 4 så for skjutsade jag mamma och pappa på surströmmingsfest. ok tänkte jag, det blir väl inte så sent. skulle ju upp och jobba idag. TJENA. var inte hemma förrän strax efter 4. kul. har sovit 2 timmar. jobbar till 16. sen kusinträff. plus at tjag har öppning imorgon också. det enda som håller mig uppe nu är att jag kan räkna dagarna jag har kvar på det här stället på en hand. och tanken på var jag är om en vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0