11/8 -08

"askim, jag är helt slut jag har sprungit och kissat hela natten och morgonen, huvudet trycker på som fan! du får fan se till att det finns bindor hemma, duvet att jag har problem med läckage nu! åh oh, nu kommer middagen upp.. "

"kallar du det här en rejäl portion?! du vet att jag äter för två nu!!"


"vad fan tittar du på? kolla på mig, är det verkligen det här du också vill gå igenom? nä jag trodde inte det, så bort med ögonen från pojkarna och hem och sov! och vet din mamma att du är?"

anna förgyller min kväll!!!


Kommentarer
Postat av: anna

haha!

det är lika kul varje gång! I love this.

och jag tycker också att vi har den bästa humorn ever! :)

2008-08-14 @ 20:10:45
URL: http://mividaloca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0