10/8 -08

egentligen kan man ju skriva vilken skit som helst på en blogg. vem läser just det jag skriver? sen är det inte roligare heller för det är ju precis vad jag gör. skriver skit. bajs, bajs, BAJS!
självklart skulle man kunna bli djup och prata annan skit, men vad ger det då? någon randombrud får veta allt om dina tankar och vad du har för förväntningar på saker och ting. ok, vissa måste skriva om det innersta för att reda ut det mest komplicerade vi har (ilands problem). våra tankar om hur våra liv kan bli bättre, för vi saknar ju allt... not.
andra dom gillar bara att vara i centrum och hoppas att man ska få fler besök på bloggen. högre status. för det är ju det som månniskan jobbar efter under sin livstid, eller?
jag bryr mig inte om det inte är en kotte som läser min blogg. funderar på att lägga ner den, och hade gjort det om det inte är för att mamma vill ha koll medan jag är i utlandet. så därför fortsätter jag att skriva skit. bajs, bajs, BAJS!


Kommentarer
Postat av: anna

just det, BAJS!

2008-08-11 @ 16:54:45
URL: http://mividaloca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0