jag saknar honom..

Vad heter han: Murat Celik
Vad har han för favoritfärg?: han gillar rött.
Vad har han för ögonfärg?: mörkt mörkt bruna
Klädstil: den har blivit bättre sen han träffade mig
Har han färgat håret nån gång: nej.
Har han klippt sig någon gång: ja, men han blir lite pruken om jag säger att det är dags
Har han piercat sig: ja, hålle rpå att övertala honom att ta ut dom
Dricker han: Ja
Röker han: Ja
Vad har han för mobil: sony ericsson w995
Vad vill han bli när han blir stor: nått han trivs med, så länge han kommer hit
Vad har han för färg i sitt rum: det är gult, är det inte det i alla turkiska rum?
Har han någon/några systrar: 3 stycken
Har han någon/några bröder: 1 lillebror
Vad är hans favoritmat?: han gillar nog det mesta, om det är mycket kryddor
Vilken mat hatar han?: det blir nog svårt att få honom att äta gris. men skulle inte tvinga honom heller
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Fixa ett hem och hjälpa sin familj i turkiet 
Vad brukar han göra efter skolan: hihi, han tog av sig kläderna och busade runt naken
Vad heter hans pappa och mamma: Fatma och Halit
Har han bråkat med nån någon gång: ja det har väl alla?
Vad brukar han göra på helgerna: han jobbar nästan varje dag, men umgås med vänner
Vad har han för musiksmak: Han gillar det mesta faktiskt, även Kristina från Duvemåla!
Hur/var träffades ni första gången?: på Robin Hood när jag skulle få in han och hans kompis
Hur gamla var ni då: jag var 21 och han var 17.
Vad påminner dig om honom: Massor, visa uttryck, ord, musik, händelser, tvserier, reklam. nästan allt!
Vad var det första han sa till dig: Yes, thats me
Vad var det första du sa till han: Which one of you are Murat?
Vad brukar ni oftast skicka sms om: när vi saknar varandra under dagen, eller om nått roligt/tråkigt har hänt
Är han beroende av något?: Ja, cigg
Vad kallar du han: Inte Murat i alla fall (har sagt hans namn till honom kanske 4 ggr på två år)
Vad kallar han dig: älskling och gorilla (HAHA)
Tränar han: han försöker men orken tryter..
Hur länge har ni vart tillsammans: sen 08, augusti om man inte räknar från juni då jag träffade hans familj första gången)
När fyller han år: 14 Maj
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: en stor ros
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: Glad, Snäll och Busig
Vilket år är han född: i passet står det 1991
Gillar du han?: gillar och gillar, jag älskar denna karl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0