6/4 10

jag ska bli bättre på det här.

det känns lite jobbigt nu. jag saknar murat som bara har varit borta en månad. det känns som mycket längre tid. tur att lina finns. hon ger mig lite annat att tänka på. sen har jag ju skolan också. det går riktigt bra och det är hur intressant som helst. har sista veckan med teorin nu, stort prov på fredag, sen är det praktik i fyra veckor. det om något kommer bli intressant. och när praktiken är slut är det bara två veckor tills jag ska ner och se honom igen. herregud om han visste att jag ska krama ihjäl honom! den här gången får jag sällskap ner. av farmor. det kommer bli kul att visa henne vad det är som jag har blivit förälskad i, och att hon får träffa murats familj. vet inte än riktigt vilket hotell vi kommer att ta, har några att välja på. spelar ju egentligen ingen roll vilket vi tar, så länge vi har möjlighet att laga frukost på rummet. och att det inte är på fel sida stan (östra sidan).

hade först tänkt bo hos familjen celik men känner att det kommer bli lite väl mycket stök. dom har ju precis fått en liten flicka och är redan sex stycken, plus murat, som bor där. det känns som att det kommer kännas jobbigt och att vi blir lite ivägen (men jag vet att dom säger den raka motsatsen).

i alla fall, just nu känns det som att lite varmare breddgrader och en säng som inte är helt tom skulle sitta fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0