15/10 -09

ok, var ska jag börja?

har haft hur mycket tid i världen som helst för att skriva, men lik förbannat har jag inte tagit fingrarna ur arslet och klottrat ner något. nu sista veckan har det varit lite för mycket information, av dn dåliga sorten, som gjort att jag helt enkelt inte har kännt för det.

plus att jag inte gillar sverige just nu. det är mörkt och kallt och man har flera månader kvar, när det blir ännu mörkare och änne kallare.

anyway, jag jobbar, så mycket jag bara får, och hör och häpna så är chefen gladare och det är riktigt roligt att fara iväg och jobba. håller på att bygga om inne i butiken då vi nu inte är okq8 längre utan har blivit frendo.

håller på att kolla lite på lägenheter, men det är svårt. har inte tillräckligt med jobb och när man ska flytta hemifrån vill man ju ha pegar så det räcker till hyra och andra utgifter. kanske får se då om en månad hur läget förändras på jobbet. vi håller tummarna.

har ca en timma kvar sen ska jag till linus och ruttna bort lite. det behövs ibland. få tankarna på något annat. kanske lutar kvällen med några leende. det behöver vi!


kolla in detta: http://kottensfinest.blogg.se
lite humor skadar ju aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0