21/11 -09

så sorry. igen.
nu ska det bli ändring på detta! men jag kan u skylla på utlandsvistelse, internetkrasch och tre koronor maraton.

har varit hemma en dryg vekca nu efter en snabb visit hos murat. det var mysigt och trevligt. hann med ganska mycket. bland annat en resa till ankara och svenska ambassaden. istället för uppehåll blev det 3 månaders ansökan den här gången. vi får se hur det blir senare mot våren. fick ett samtal av en glad man idag som sa att allt är klart. visat finns i passet så nu gäller det att planera en jul med honom! trevligt! sen var det ju mysigt, som alltid, att träffa den andra familjen också. dom är för gulliga. fick en stor bukett blommor av sila och batuhan. sötungar! mamman är höggravid och var beräknad i tisdag, men än har det intekommit ut någonting1 väntar med spännig, fast jag vet vad det blir :)

sen det här med datorn. jag har alldeles för mycket saker på den, och alldeles för dåligt virusskydd, vilket har resulterat i att det inte går att göra NÅGONTING på dumburken. den har tagit självmord. ska fixa ner bilderna på minne och sen blir det att rensa, rejält!

ja, och jag och lina då. vi är galna. har börjat att se tre kronor, den där gmla tvserien. Herregud! vilka intriger. haha, har suiit och sett kanske 34 avsnitt? men oj oj. är ganska trött ikväll men jag vet inte. om lina hör av sig, då blir det nog mera. om hon orkar vill säga.

står på jobbet nu. här har det hänt grejer, men alla varor är väl där de ska vara så nu är det bara att lära sig var allt är någonstans. sen kommer det visst en snubbe från frendo (vi heter så nu) imorgon för att lära oss om nya kaffemaskinen, mer jobb än vi trodde. sen verkar det som jobb på söndag. griper efter allt just nu. julklappar ska ju köpas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0