24/5 -09

japp då var helgen med anna, linnea och lina klar. vi hade riktigt, riktigt trevligt igår. och även fast drickat tog slut vid 10 höll vi oss igång länge med spel och posering. det är fina flickor det där! och en söt katt finns det där också.
brorsan fyllde år igår så det var lite tårta och presenter, och självklart hamburgare till middag. vi har ju en tradition att den som fyller år får bestämma vad som ska förtäras och när det är han som bestämmer så slår det aldrig fel. hamburgare. anyway, vi har fått iordning ute på altanen så nu går det att sitta ute även om det regnar eller är alldeles för varmt i solen (och ja, det kan det faktiskt bli även i umeå tro det ellr ej!) då vi har, eller jag har, fått upp paviljongen. är faktiskt lite stolt över mig själv! har fortfarande inte tagit itu med allt jag ska hinna, men jag har ju faktiskt två hela veckor på mig. känner jag mig själv blir det allt i sista minuten!
idag är jag lite seg, inte bakis utan för att jag bara sovit 4 timmar inatt. måste bli en ändring på det här. varför går det inte att sova för? hm.. krävs att fundera på.

nu, på med skorna och iväg till lina. men först ska jag nog trycka i mig lite mat.

och du, anonym (jag vet ju vem du är så varför inte skriva namnet?) med allt som har hänt så har jag märkt vilka som är mina vänner. så jag vet inte vad jag har förlorat! ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0