8/3 -09

idag har vi varit stygga. murat väckte mig kl 10 och då hade han gjort frukost. efter frukosten gick vi och la oss igen. jag vet, inte bra. vaknade för en halvtimma sen och murat sover fortfarande. blev fast framför en turkisk serie igår. ACI HAYAT, vilket jag rekommenderar starkt! vilken serie! och andleningen till att vi so länge, och varför murat sover fortfarande är att vi satt uppe och såg på det till kl5, eller jag såg till kl 5, han såg till frukosten. även om jag inte förstod allt så så lipade jag som en hund! vilken minik den killen har! och vilka intriger! varför har vi inte sånna serier hemma? oh my good!
www.dizliizeyelim.com där finns alla avsnitt och jag säger bara det! oj oj oj.
som ni kanske förstår så kommer det inte lbi mycket gjort idag. en skön söndag när i bara slappar.
jag ska nog läsa lite i min bok. orhan pamuk skriver bra och det är intressant att läsa om istanbul och dess hüzün.
see you!


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS till er båda, hoppas att ni får ett fint liv tillsammans. Du får ge mej lite bättre med tid om du vill att jag skall gjöra en krona till dej eller får du mammas om den finns kvar eller du kanske inte kommer vara brudklädd? Hur ni firar nu får vi väl veta senare. men KRAM OCH GRATTIS.

2009-03-08 @ 21:28:13
Postat av: mamma

kronan finns kvar, även brudslöjan och mormor har sin brudklänning kvar

2009-03-10 @ 10:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0