31/3 -09

sorry att jag har varit så dålig på att uppdatera. känner att det är dags nu. anledningen är jag jag nu "bor" hos lina. och även om hon har internet där så känns det inte kul att sitta där när man hellre kan sitta och prata med varandra.
det har inte hänt alltför mycket senaste veckan, mer än att jg försöker anpassa mig till att vara hemma igen. anpassa mig till snön, och att det är kallt ute. men jag klagar inte. kunde vara mycket värre. jag kunde bo i ryssland.
håller på med alla papper sm krävs och det är inte bara ett papper som behövs. tack frida för hjälpen med att reda ut allt!
ska sätta mig ner och skriva de här nu, med mamma och pappa. sen blir det en promenad till lina senare. hon ska på bruno k öijer ikväll så jag passar på att vara lite hemma.
see you.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja det känns helt underbart! Skulle önska att dom kom NU! Tänkte använda en del till att köpa nya joggingskor och ett par nya jeans möjligen. Sen vet jag inte riktigt, vi har ju diskuterat katt. Men vi får se, skulle ju dock vara bra att spara också eftersom vi inte har så bra ekonomi! Och ha som en liten buffert, men samtidigt så vill man ju gärna få unna sig lite också. Så jag ska fundera, noggrant!

2009-03-31 @ 19:45:06
URL: http://neverseenthelightofday.blogger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0