2/3 -09

oj mars redan. och hallå!? jag har varit vaken i en och en halv timma redan! med andra ord klev jag upp kl 9! jag är riktigt stolt över mig själv.
igår sov vi dock läne. eller först till 10 sen lite frukost, som murat ställde iordning, sen gick vi, eller jag, och la mig igen. sov två timmar och vaknar av att murat pratar med ngn i lghten. då är det hans morbror som har kommit för at tkoll tipset på våran dator. jaha, där försvann den mysiga dagen... bara upp duscha och klä på sig för att ta en promenad till familjen och käka lite( pappan är fortfarande i gaziantep). det spelar alltså ingen roll hur många gånger ag äter där, men 5 stjärninga restauranger kan ju kasta sig i väggen. fathma lagar hur god mat som helst, från ingenting!
murat överraskad emig med svenska när vi senare promenerade hem. vi praade lite om hans morbror och helst plötsligt utbrast han (på svenska) "Han pratar jättemycket, ja?"
idag ahr jag ingen aning vad som händer. får väl se vad dagen bjuder på. det är mulet och inte alltför varmt ute. (kan inte fatta att det var typ imorgon (för 2 år sedan) som jag och linnea äkte ner en vecka. och då solade vi hela dagarna. Det går absolutinte nu. eller går och går. nog kan man ligga på stranden men då är man ganska ensam.

Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα мαℓмвσяg

superfin blogg! :)

Ha en bra dag!

2009-03-03 @ 13:25:57
URL: http://Http://szerafia.blogg.se
Postat av: lina

jag saknar dig. :) snart kommer du!!!!

2009-03-04 @ 08:46:10
URL: http://dalimania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0