13/3 -09

grattis mamma!
ok nu verkar det som att det inte är någon hemlighet längre. det är i vk och vf idag.
har inte velat säga till så många om vad dt är som har hänt men ja, nu vet väl hela västerbotten om det. men men. skit samma. det är ju bara kul och jag är lycklig. så varför inte låta hela världen veta det!
vi fastnade framför den turkiska serien igår igen. såg kanske 8 avsnitt. så vi somade ganska så sent. hade ett ganska seriöst samtal också på natten så korpgluggarna slöts väl igen vid halv 5 kanske (det måste bli en ändring på detta, det går ju bara inte). men det gjorde inget att sova länge idag. det har ösregnat hela dagen (gör det fortfarande) och elen har varit borta. men nu är den tillbaka. tror det är ett tecken på att jag MÅSTE plugga. har en uppgift som ska in idag som jag inte är klar med, som jag inte fattar, som jag INTE kan! prestationsångest på högsta nivå!
annars händer det inte så mycket här, dagarna flyter på och snart har jag varit här i två månader (vilket känns om minst ett år) och vi har smått börjat at tpacka. flyttar hem till familjen på tisdag då det kommer andra personer som ska bo i lägenheten. det är otroligt vad grejer man samlar på sig på två månader! tur att pappan kommer med bilen så vi kan packa in alla grejer i den! känns både kul och hemskt att lämna lägenheten. det har blivit som en fristad för oss och vi kan säga godnatt till familjen och gå hem till vårat. nu blir det andra bullar då vi ska sova och vakna hemma hos dom. men vi slipper ju laga mat. och städa. alltid något!
"everyday i say thanks to good that i have you."

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack sötnos. :*

2009-03-15 @ 21:19:09
Postat av: farmor

Vadå? Inte laga mat och inte städa? Skall syster och styvmor serva er med det?

2009-03-16 @ 18:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0