10/3 -09

ja, vet inte riktigt vad jag ska skriva för något om gårdagen. det gick lugnt till, ja förutom i bilen på vägen dit för då var jag ganska nervös, och det var vi och familjen bara. vilket var skönt med tanke på att vi firade förlovningen med hela släkten. vi åkte hem och käkade massa tårta och massa mat och ca 4 timmar senare var det två bollar som rullade hemmåt. och konstigt känns det att kalla han saker som min man och han säger min fru.. det tar väl ett tag att få in vanan.
kvällen var lugn och vi somnade relativt tidigt, men det säger ju inte att vi klev upp tidigt. faktiskt så är det så att vi nyss har vaknat. men! hör och häpna! jag behövde inte väcka murat. han vaknade av sig själv precis då teet var klart. kors i taket!
ska lägga ut bilderna på pixbox senare idag. så då är det bara att kolla in. (namn:kottelito)
nu är det frukost! hörs igen sen!

Kommentarer
Postat av: anna

sims är kul men inte när det här plåthelvetet inte vill funka så jag inte kan spela!

okej, ja det tycker jag absolut att du ska göra, natt eller dag doesn't mattter. :)

hoppas allt är bra med dig i turklandet och grattis än en gång.

saknar dig. kramar

2009-03-11 @ 11:46:47
URL: http://mividaloca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0