23/1 -09

självklart så regnar det. fan.
klev inte en meter utanför lägenheten igår. vilket var riktigt skönt. skickade istället iväg murat att köpa diverse saker som behövdes.
har nyss klivit upp och ska ta itu med disken som finns och börja med lite frukost. och på tal om frukost, varför äter vi ine lika frukost hemma som man gör här? alltså, hur gott är det inte? jag skulle kunna äta Hur mycket som helst! och brödet. kanske skulle börja baka sånt bröd hemma. hm. krävs att fundera på.
hade en skitkonstig dröm inatt. murat skickade hem mig! han hade köpt biljett och allt och sa bara hejdå. sen typ en vecka senare fick jag en bunt papper i brevlådan. från den turkiska armen. han var död..
huvva.
well, eftersom det regnar idag då så blir det ju ingen promenad. det kom en förbi en dam igår. hon skulle visst städa? haha, så jag fick beröm av henne att det var så rent poch fint. (fast detär murat som har städat hela tiden).
anyway, of to the diskbänk.

Kommentarer
Postat av: mamma

tjena gumman, du har det bara bra kan jag förstå. Toffeln sköter allt. Har äntligen fått fart på nickes dator och tagit mig ut på nätet. Morfar kommer att skicka mejl så där får du hans adress och jag ska visa farmor din blogg imorgon. Ha de. Vi får nog lön idag. Jag talar om hur mycket och när det finns på ditt konto. Spendera inte allt på en gång. Kramar från mamma och missan (som kryper på tangentbordet just nu)

2009-01-23 @ 10:41:09
Postat av: Anonym

Tja! allt är bra här kilar på som fan men vill ner till alanya nu men ja får allt snällt vänta tills säsongen börjar:P kram

2009-01-23 @ 15:57:01
URL: http://lillamy2007.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha jag bangar aldrig en resa ;)hur blev det med bilder va?

2009-01-23 @ 20:04:11
URL: http://yohama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0