23/1 -09

jaha, då har man stått och gjort till sig och lagat en svampstuvning. på typ ett kilo champisar. men det verkar osm att det lbi rjag som äter allt. uppfylle no ginte hans fantasi om hur det ska smaka. visst ska det smaka som svamp? aja. han får väl laga maten från och med nu då.
annars har vi varit och hälsat på familjen idag och fick lite mat. så idag blev det inte heller att äta ngn middag här. sen gick vi på migros och handlade. kände mig som en turk haha! men det var kul. och gick på 50 lira. en hel vagn full med grejor. tur att han bar det mesta hem. det tog kanske 10 min att gå men med allt mat så kändes det som 30 :)
det är redan fredag och här har jag varit en vecka. tiden bara flyger iväg.
saknar mina spontanbesök hos lina med kaffedrickande. och igår slog det mig rejält då dom visade house på tv :) saknar dig linus!
hoppas allt är bra hemma och trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: linnea

Hej, vad bra att det är någon som läser iaf:P

haha om det vore så väl att han stod för allt, lär nog inte hända!! Låter skönt med 18 grader, även fast jag älskar vinter! Har varit härligt ledig idag! så skönt det är! Fast johan åker till sthlm i helgen så det blir hemma helg resten, suck.

SKa på expo på måndag och börja handla till lägenheten! Äntligen!

2009-01-24 @ 01:06:57
URL: http://neverseenthelightofday.blogspot.com
Postat av: Linnea

hmm, kunde inte kommentera på ditt nyaste inlägg. men grattis på namnsdagen!

om du känner för det så är det inflyttningsfest i lägenheten den 14-15 mars, För mig och anna:P Om du råååkar vara hemma då så är det mer än varmt välkommen!

2009-01-24 @ 13:10:20
URL: http://neverseenthelightofday.blogspot.com
Postat av: farmor

GRATTIS Erika och många kramar till dej samt en liten till Murat. Farfar hälsar, kram.

2009-01-24 @ 14:10:01
Postat av: farmor

Nu skall jag berätta vad farfar fick av mej i present, jo en KATT, en norsk skogskatt, påminner lite om snurran men har yvigare svans. Hon är ca två år och kommer från ett dödsbo, en pensionär. Hon har alltid varit en inne katt. skall försöka maila en bild på henne, men hon är mycke mer röd-brun än på dethär fotot. kram

2009-01-24 @ 17:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0