22/1 -09

oj, tiden går snabbt. idag var det torsdag och jag har snart varit här en vecka.
tidigt klev jag väl inte upp men jag var i alla fall vaken före 11. varför blir man så slö när man inte ska jobba? herregud.
aja, har i alla fall gjort frukost och nu väntar jag bara på att murat ska vakna. jag ger honom en minut till sen då jäklar. då blir det tickleattack!
vi gjorde en typisk "turist-i-turkiet"-grej igår. vi skulle göra kaffe men  hade inget filter. HAHA så vi använde en socka :) (denna socka var ny och kom direkt från förpackningen och snopet nog så gick kaffet att dricka. men vi ska köpa filter idag.
hehe har ett kort på händelsen men just nu verkar det inte som att det går att lägga upp bilden. vi må ha internet men inte är det då som hemma. :)
ha de!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha vadå? när menar du? fem på eftermiddagen, kan det vara möjligt. hm JA! ;)

2009-01-22 @ 22:01:09
URL: http://yohama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0