21/1 -09

idag har vi varit på basaren. vi inhandlade mycket mat, grönsaker och hämtade mera grejer hos familjen. där åt vi middag också, vi har fortfarande inte lagat en enda måltid här i lägenheten, utan har gått dit och ätit. ikväll blev det köfte. och herregud vad starkt det är! sila bara skrattade åt mig och hulya sa att jag skulle få ont i magen av allt det starka, vilket var sant. men en promenad hem sen gjorde susen. städade lite i kylskåpet och sköljde upp lite kläder och sen blev det filomdax. haha, american pie beta house. nu är det väl snart sängdags. bara den dagliga tvättningsritualen sen är det det varma sovrummet som väntar. hur skönt är det inte att sova när det är typ 20 grader och man har två tjocka stora täcken? mmmm :)
har fått massa sms idag och det gillar vi!
mamma:  skriv ett mail när du ser det här och skriv ner mormor/morfars och farmor/farfars mailadresser. fick inte med mig lappen.
lina: förklara varför du skrev som du gjorde? vad fick dig att ändra dig? och kommer det fungera?
emelie: JAG ÄLSKAR TEET OCH FÅR DET HELA TIDEN! säkert typ 20 koppar idag!
anna: har fortfarande inte varit ute någonting, vilket bara visar att partyt blir när du kommer ner.
hoppas ni har det bra där hemma för här har jag det underbart. och det är väldigt skönt att bo själv, även om familjen är hur gulliga som helst.
hehe imorgon ska vi visst laga mat. eller oj, jag sa visst vi... det blir nog han som gör det. han kommer skrika på mig för att jag inte kan göra någonting :) men jag har i alla fall skalat vitlök idag åt fathma. stolt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vill också ha tee :(

Saknar dig här hemma, men låter som du har det väldigt bra.

Du måste ta dig tid att umgås med Kenan, jag tror han är lite ensam och deppig. Du måste ta hand om honom åt mig.

Puss < 3

2009-01-24 @ 03:48:29
URL: http://lime1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0