21/1 -09

idag sov jag inte så länge. men oj vad svårt det är att väcka honom! imorgon ska jag överraska med att göra frukost. ska kliva upp tidigt. :) hehe eller 10 i alla fall. det är väl som min tur då han gjorde både frukost och middag idag. sen ska jag nog laga middag också!
tog en promenad idag men det var ganksa kallt så vi gick hem igen ganska snabbt, det är helt klart den kallaste dagen sen jag kom hit. måste nog börja ta lite kort också. har inte tagit ett enda.
 annars rullar det på som vanligt. känns osmag ahr varit här flera månader. och nej, vi är inte less på varandra. hade dock ett ganska livligt samtal angående religin och gud idag. jag tror ju intepå gud och det gör han lite besviken tror jag. men jag har ju ingen anledning att tro.
jag har blivit av med mina svarta mjukisbyxor. han gillar dom, nästan mer än jag. fan :)
hoppas ni har det bra hemma.
puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

JA KORT KORT KORT :)

2009-01-21 @ 18:32:30
URL: http://yohama.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ja, jag är verkligen förhoppningsfull, men samtidigt får man ju inte hoppas för mkt! På bara sälj, kassa och lager hade det varit 1600sökande. och då gick jag ändå vidare både till första och andra intervjun! Så jag hoppas verkligen att jag är vad dom vill ha! Sen ska jag ju som du kanske läste också på intervju där lina jobbar. Inte för att jag vill ha det jobbet men :/ det löser sig!

Lägenheten är toppen fin, lite konstig färg i köket bara, blir svårt med gardiner. Så vi åker på Ikea nästa helg, (när jag fyller år:P) och handlar upp ett par tiotusen säkert (hjälp). Men det känns skitkul! Och jag har bestämt att jag ska börja simma igen när jag flyttat till robban.

Det känns fortfarande konstigt att säga att NÄR (den första mars) jag flyttar, inte NÄR (nångång) jag flyttar, har inte riktigt fattat det än tror jag!

Hoppas du har det skitbra! Saknar dig som stryk!

2009-01-22 @ 18:34:13
URL: http://neverseenthelightofday.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0