10/1 -09

igår åkte jag och linnea till anna i luleå. tack gode gud för att vi hade bilen, skulle inte palla buss. fy usch! igår hade vi suparkväll och hann med ganska mycket och hade ringt ett antal samtil till +90. kommer dock inte ihåg riktigt vad jag sagt men men. han skrattade nog mest. Haha, han gillar att lyssna på mig när jag är onykter. fråga mig inte varför. är väl för att jag svamlar så mycket.
i alla fall så däckade jag och linnea vid halv 4, 4 kanske. och anna, som blev förvisad till soffan, tillbringde morgonen framför datorn.
idag har det inte hänt så mycket. gick en snabbis på stan men det verkar omöjligt att hitta en röd tröja till killa? hur kommer det sig.. herregud. köpte dock en hårfärg och senare ska anna klippa och färga burret. det kan ju inte bli värre än det är nu.
sen slog det mig at tjag åker på fredag, mindre än en vecka och fortfarande, fortfarande har jag inte packat något!


Kommentarer
Postat av: LnB

Ja dem är ju ganska lika dem raserna. Den här rasen heter Mittelspitz. och Wolfspitz (Keeshond) ligger ju högre upp i "storleks listan" på raserna.

Så Keeshond är ungefär 2 ggr större ..

2009-01-11 @ 18:19:29
URL: http://lnb.blogg.se/
Postat av: lina

hoppasdu får det jättebra i turkiet :)

2009-01-13 @ 12:31:20
URL: http://dalimania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0