4/2 -09

hallå. allt är bra här, men riktigt varmt är det inte. inte såatt man vill sola eller bada. men kanske ska dra med mig m om det är soligt någondag. stackaren fryser väl ihjäl, men so what!
anledningen till att jag vill godkänna kommentarerna på bloggen har att göra med att jag inte vill att till exempel mamma, farmor eller mormor ska behöva läsa det hemska som en viss svenk tjej skriver. deta är inget som jag bryr mig om då jag vet va jag har honom. och det är det som betyder något för mig. men som sagt, för dom.
tack för alla lyckoönskningar. och tack för alla orden. och även o vissa ord gjorde mindre gott så förstår jag tanken bakom.
har lagt upp bilder på pixbox, under kottelito. så det är bara kolla upp där. funkar inte att lägga ut dom här på bloggen.
saknar mamma och pappa, mer nu  innan dom kom hit. det var ett alldeles för kort besök. men snart kommer emelie och fanny. det blir najs.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis ännu en gång till förlovningen! Tittade dina bilder på pixbox och hittade en bild på Bittan. Blev aldeles varm i kroppen, gud så jag saknar henne. Vet du om allt är bra med na? Ha det!

KRAM!

2009-02-05 @ 09:16:26
URL: http://plumpis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0