26/2 -09

woaho! jag är uppe tidigt. och, som vanligt, har jag ställt iordning frukosten. väntar bara på att vattnet ska koka. och att murat ska kliva upp. det är ju verkligen konstaterat att tukar HAR svårt att kliva upp, eller är det generellt killar?
faktiskt så finns det en anledning varför jag inte sover fortfarande, förutom att i siktar på att ställa om dygnet, det är nämligen så att dom kommer och fixar acn idag! så äntligen behöver vi inte frysa lngre... eller murat fryser inte, men jag fryser så det räcker för båda.
hann klart med skolarbetet igår när han var och tränade, vilket betyder att jag är skolfri resten av veckan, sen om det är på bra eller ont är en helt annan sak. det är ju bra att han ngt att göra.
sen håller vi tummarna på att papperna från sverige kommer fram idag. gör dom det blir det en sväng till nått stort hus och få dom skrivna på turkiska.
nu kokar vattnet (och murat sover fortfarande). detta betyder alltså att frukosten är serverad om ca 30 minuter (ja, de tar en halvtimma att väcka honom) men jag klagar inte!
tjoo

Kommentarer
Postat av: lina

tidigt? ;)

2009-02-26 @ 17:31:47
URL: http://dalimania.blogg.se/
Postat av: farmor

Läser din blogg. Vad pluggar du? Måste Murat gå på gym för att träna? Spar pengarna och hitta någon trappa där han kan jaga dej upp och ner och du honom. Ni får kul och motion båda, vilket jag tror ni behöver även om ni motionerar i sängen. (Var jag ovettig nu ??)

2009-02-27 @ 12:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0