23/2 -09

kan inte fatta hur mycket det kan regna! det bara öser ner och har gjort det hela dagen. och hur mycket fryser jag då!
idag har det inte hänt mycket. precis som alla andra dagar. vacknade sent. murat var vaken redan och han hade gjort frukost. nu var det han som fick svårt att väcka mig. efter frukost (som kanske hellre skull heta sn lunch) så knallade vi till familjen. eller vi åkte buss, först till ett gym och sen hem till dom. där har vi spenderat kvällen. åt lite mat och drack te.
nu sitter jag här och ska fördriva tiden med lite plugg och msnpat tills han kommer tillaka från sitt första tråningspass. han försökte få med mig också, meeeen domsom känner mig vetatt jag är alldeles för lat för att trampa runt på en maskin i timmar. så jag stannade.
kanske ska tvätta lite också. vara en såndär bra hemmafru för en gångs skull! oh, btw så är det bara 28 dagar kvar tills jag fyller r. och mormor fyller år på torsdag! synd at tjag inte har enough pengar på mobben att irnga henne. kanske mamma kan ringa mig när hon är där så jag kan prata med mormor då? :) (det var en pik mamma!)
nu ska jag återgå till de jag skulle göra! ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0