15/2 -09

ok. det blev inte mat ute igår. men en överraskning som heter duga iaf. det knackade på dörren. jag gick och öppnade och där stod en helt främmande turk med den största blombukett jag har sett. "erika?" "yes" "here" tack. på blombuketten fanns ett litet paket och detta innehöll halsband och matchande örhängen. har jag världens sötaste kille eller? då hade han varit iväg och fixat det. och kunnat hålla sig! jag älskar honom mer och mer för varje dag.

har varit en snabbis förbi emelie och fanny. fick papperet och älskade daim! ååh! den har jag saknat. det var mysigt att se dom igen. och någon kväll framöver blir det utgång med dom. emelie var sjuk idag me inte bangar hon på fest inte! :) hon är söt! (fanny också förstås)

sen saknar jag kaffekvällarna med lina. är grymt nyfiken på hur hennes lght kommer bli! (och lite avis p att hon köpt soffan på jysk, den vill ju jag ha!) hörde ryktas av mamma att det blir limegrönt i köket?

skolan börjar imorgon men det är en mjukstart. hoppas böckerna kommer snart också. annars blir det lite svårt. ska skriva ett mail till ulf, min lärare i orienteringskursen, imorgon. kan ju inte göra det nu för då verkar jag väl överambitiös (stavas det så?).

saknar anna med. och våra timslånga samtal. och linnea också självklart. men jag hoppas ni förstår att jag vill vara här så länge som jag har möjlighet till. men det gör ni va? :)

har ju glömt helt och hållet att tacka även mormor och morfar för presenten jag och murat fick av dom. och kära bittan! (hoppas du visat korten mamma där det tydligt framgår att ljusstakarna var en del av våran stora dag!)

nu ska jag krypa ner i den varma sängen och hopaps innerligt att acn fungerar igen. så jag inte behöver sova i fleecejackan och långbyxor inatt igen. (i o f s är det mysigt at tmurat håller om mig hela natten för att jag inte ska frysa, men det kan han väl göra även om acn fungerar?)

iyi geceler

Kommentarer
Postat av: lina

hej.



soffan är fin. dröjer dock två veckor tills den kommer. :/ så nu sitter jag på golvet om jag vill se tv. sluta klaga om att du fryser här är det 20 minus! :P haha. hälsa emelie och fanny

2009-02-16 @ 10:47:08
URL: http://dalimania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0