14/2 -09

jag berom ursäkt. jag har nte försvunnit från jordens yta. det är bara internet som har legat nere, igen. aja skit samma. hoppas att det fungerar nu ett tag framöver.
allt är bra här och livet leker. har varit några slappa dagar där vi mest har sovit, men det har regnat så det har inte gjort något. har varit mest hemma med några få undantag då vi har varit hos familjen.
just nu är murat iväg med sin pappa, något hemligt som han inte ville säga. kan kanske ha att göra med att det är alla hjärtans dag idag. hoppas kan man ju alltid!
lina, jag saknar dig så det gör ont. vill så gärna bara vara där, snacka skit och dricka litervis med kaffe.
sen vill jag bara säga än en gång tack till min farmor och farfar. dom är dom bästa! (tillsammans med mamma och pappa då!)
nu ska jag hoppa i duschen, måste vara klar innan murat komemr hem. vi ska ut och äta ikväll på våran favvorestaurang. om jag får som jag vill :)
sen kommer emelie och fanny ikväll. det ska bli najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0